Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als administratief medewerker ben jij de spil van de organisatie, geen dag is hetzelfde. Jouw takenpakket bestaat uit:
- Eerste lijn support: Bezoekers verwelkomen en hen professionele, gastvrije ontvangst bieden zowel telefonisch als face-2-face
- Communiceren met operatoren over klantvragen, activaties, aanpassingen en installaties van telefonie en internet
- B2B klanten opvolgen in functie van facturatie controle, formules en dossiers, klantencontact onderhouden
- Je staat in voor het beheren van tickets met verschillende urgentieniveaus, jij weet de juiste prioriteiten te stellen
- Algemene administratieve taken: postverdeling, klasseren documenten, algemene facturatie, bestellingen plaatsen, kantoor op orde houden
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt kennis van MS Office, Excel, OneNote, Outlook, ervaring met softwaresystemen en salesforce is een plus (bereid om te leren)
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van Frans
- Je hebt algemene kennis van de telecommarkt en voelt je comfortabel hierin
- Sterk communicatief: Je weet zaken in begrijpelijke taal over te brengen (niet iedereen spreekt IT)
- Je kan goed multitasken, probleemoplossend denken en efficiënt werken
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat mag je verwachten:
- Marktconform salaris met tal van extra legale voordelen: Maaltijdcheques €7/d, Ecocheques, €150 kosten eigen aan de werkgever, €35 gsm abonnement, laptop
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeikansen
- Flexibele werktijden, geen collectief verlof
- afwisselende en uitdagende functie in een dynamische werkomgeving
- collegiaal team waarin samenwerking en goed sfeer centraal staat
- Onze klant is een onafhankelijk adviesbureau voor telecom klanten.
- Je komt terecht in een super deluxe omgeving waar collegialiteit, enthousiasme en vriendelijkheid hoog in het vaandel worden gedragen!