Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je ondersteunt de service- en spareafdeling bij de serviceaanvragen, garantieclaims en werkorders
- Je staat in voor het verwerken en opvolgen van onderdelenbestellingen
- Je controleert de facturatie en garantieaanvragen
- Je beheert servicecontracten en handelt deze correct af
- Je beantwoord eerste lijn vragen of schakelt oproepen door naar de juiste collega’s
- Opvolgen en organiseren van onderhoudsplanningen en serviceactiviteiten
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt reeds administratieve ervaring
-
Affiniteit met techniek is een pluspunt
-
Je bent communicatief, klantgericht en schakelt makkelijk tussen klanten en collega’s
- Je bent nauwkeurig, organisatorisch, gestructureerd en behoudt het overzicht
- Je spreekt vlot Nederlands en Engels, Duits en/of Frans is een plus.
-
Je kan vlot overweg met de standaard Office programma's en je hebt reeds ervaring met ERP-systemen
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld o.a. maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, bonus CAO90, laptop, GSM
- Een 40u-werkweek: 20 vakantiedagen & 12 ADV-dagen, hier bovenop nog eens 2 dagen en 3 uren extra enveloppeverlof!
- Een gevarieerde functie
- Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
-
Een machtige, open werksfeer waar de mensen centraal staan.
-
Leuke afterworks en andere gezellige events!
- Onze klant is een toonaangevende producent van landbouwmachines, gespecialiseerd in aardappels rooien.
Hun gamma bestaat hoofdzakelijk uit machines voor de aardappel teelt: rooiers, loofklappers en grondbewerking.
Daarnaast verzorgt het bedrijf de onderdelen voor deze machines.