Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Als klant- en servicecoördinator ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel onze klanten als technici.
- Je zorgt ervoor dat de communicatie vlot en efficiënt verloopt, waarbij je nauw samenwerkt met onze helpdeskmedewerkers en het planningsteam.
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes en serviceorders
- Daarnaast ben je het sleutelcontact voor het verwerken van werkbonnen van onze technici, zodat deze correct en tijdig in ons systeem terechtkomen.
- jij bent een onmisbare schakel in het bieden van snelle en efficiënte service.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je bent georganiseerd en planmatig
- Je kan autonoom werken en bent hands-on
- Je omschrijft jezelf als een sociale en communicatief vaardige persoonlijkheid!
- Je bent klantvriendelijk en stelt een goede service steeds voorop!
- Taalkennis: Nederlands, Frans, Engels
- Vertrouwd zijn met Word en Excel
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Collegialiteit is het sleutelwoord binnen dit bedrijf!
- Een amicale sfeer zal hier dan ook nooit ontbreken!
- Een uitdagende en afwisselende positie in een technologisch geavanceerde omgeving!
- Ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling wordt hier zeker aangemoedigd!
- Een competitief salaris dat in verhouding staat tot jouw verantwoordelijkheden en ervaring.
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering met Dental Care.
- Full time of 4/5
- Bespreekbaar uurrooster
- VM: van 8u of 8u30 tot 12u (half uur of uur pauze)
- NM: van 12.30 of 13u tot 16.30u, 17u of 17.30u
- Onze klant heeft een leidinggevende positie in de plaatverwerkende nijverheid.
Het team van 45 personen levert dagdagelijks de perfecte service voor professionelen die binnen houtbewerking bezig zijn!