Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je zal instaan voor volgende verantwoordelijkheden:
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse planning van een 20-tal plaatsers.
- Je maakt concrete afspraken bij onze klanten
- Je volgt dossiers op van levering tot de eindafwerking
- Je verwerkt gegevens in het ERP pakket.
- Je staat in voor allround administratieve taken.
- Je bent het eerste aanspreekpunt via mail & telefonisch.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Dit ben jij:
- Je kan terugblikken op een eerste ervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent klantvriendelijk & organisatorisch sterk.
- Je bent vlot Nederlands & hebt een goede durf voor het Frans.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Glijdend uurrooster tussen 7u30-17u.
- 39 urenweek + 10 ADV dagen.
- Interne opleiding van 6 maand om expert te worden
- Collectief verlof in de zomer 3 weken & 1 week met kerst.
- Teambuilding & personeelsfeest kleuren de jaarkalender.
- Familiale sfeer & persoonlijke groei.
- Zomerdrink & winter event.
- Betrokken werkgever waar de deur altijd openstaat.
- Loon naar gelang ervaring & competenties
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Onze klant, een familiale KMO in volle expansie, specialiseert zich in de productie van keukens die beantwoorden aan de eisen van vandaag en morgen, echt keukens om in te leven en om je helemaal in uit te leven.
Je kan er rekenen op een goede, professionele begeleiding, een modern machinepark, correcte verloning en een no-nonsense teamgeest waar men open staat voor de initiatieven en inzichten van alle medewerkers.