Je beantwoordt de binnenkomende telefoons en mails van klanten
Je zorgt voor een correcte opvolging van het debiteurenbeheer
Je hebt inzicht in facturen bij ingebrekestelling
Je doet de voorbereiding en verzending van juridische documenten zoals ingebrekestellingen, dagvaardingen, stukkenbundels en schuldvorderingen
Je volgt interne invorderingen op en biedt ondersteuning bij derden verwerking
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een bachelor of opleiding 7de jaar administratie of kantoor gevolgd
Je bent zeer nauwkeurig en discreet
Je hebt vlotte kennis van MS Office, Excel en software zoals Kleos is een pluspunt
Vlotte communicatie, goed kunnen schrijven en spreken van Nederlands
Je kan goed omgaan met spanning tijdens drukke momenten en weet prioriteiten te stellen
Je bent georganiseerd, planmatig en zelfstandig in het uitvoeren van taken
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Loon tussen de €2000 en €3000 bruto met extra legale voordelen; maaltijdcheques €8/d en internetvergoeding van €25/m
Gezinsvriendelijke werkuren: 8u30 tot 16u30 of 9u tot 17u
Verlof vrij te kiezen
4/5 mogelijk
Intern opleidingstraject
Regelmatig team activiteiten, kerstmarkt, dag van de medewerker,....
Onze klant is een full-service advocatenkantoor in volle groei. Hun missie een oplossingsgericht, helder, menselijk en gedreven juridisch advies verlenen aan ondernemingen en particulieren.