Je verwerkt en volgt financiële transacties vlot op.
Je biedt ondersteuning bij de opmaak van de BTW- en Intrastat- aangiften.
Je staat in telefonisch contact met klanten, leveranciers en onderaannemers.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je werkt nauwkeurig, vooruitziend en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Je bent leergierig en hebt een positieve ingesteldheid.
Je hebt een goede kennis MS Office.
Je hebt nodige aanpassingsvermogen en blijft steeds doelmatig handelen.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een warm en familiaal bedrijf met 80 enthousiaste collega's waar je je snel thuis zult voelen.
Directe toegang tot de CEO, wiens deur altijd openstaat voor feedback en gesprek.
Een salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van €8, ecocheques en een fietslease-plan.
Een 40-uren werkweek met 12 ADV-dagen en collectief verlof voor een goede balans tussen werk en privé.
Flexibele werkuren: bij ons geven en nemen we, zodat je de werk-privébalans zelf kunt beheren.
De mogelijkheid om 4/5de of voltijds te werken, met uitzondering van woensdag, zodat je je werk kan afstemmen op je persoonlijke situatie.
Wij zijn een familiaal bouwbedrijf, waar we met een team van 80 professionals dagelijks streven naar de beste kwaliteit en service in de sector.
Onze organisatie staat bekend om een informele, collegiale werksfeer, waar open communicatie en samenwerking centraal staan.
We hechten veel waarde aan de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers en bieden ruimte voor flexibiliteit, zodat werk en privé in balans blijven.
Bij ons krijg je niet alleen een job, maar maak je deel uit van een hechte familie die samen werkt aan de groei van het bedrijf.