Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je staat in voor de opmaak en het klasseren van verkoopfacturen
- Je doet de controle van de aankoopfacturen
-
Je behandelt boekhoudkundige taken A-Y
- Je houdt de klant- en leveranciersgegevens up to date in ERP
- Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt
- Je ontvangt de klanten en bezoekers op een professionele manier
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je beschikt over een bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Frans
- Je hebt kennis van BTW en jaarafsluit
- Je kan vlot werken met MS Office, ODO (geen must)
- Je gaat discreet om met informatie (GDPR-wetgeving)
- Je bent nauwkeurig, stipt, goedlachs en matuur
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Loon afhankelijk van ervaring
- Maaltijdcheques €8/d
- Collectief verlof: brugdagen, 3 weken zomer, 2 weken kerst, stukje herfst- en paasvakantie
- Werken van 8u tot 12u en van 13u tot 17u (indien van verder mag halfuur pauze ook)
- Stabiel bedrijf, nieuwe functie door groei
- 4/5 of 3.5/5
- Dit bedrijf is al meer dan 100 jaar een gevestigde waarde in de bouwindustrie.
-
Zij hechten veel belang aan collega's die met veel zin én goesting er willen in vliegen en met de neus vooruit staan!