Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je krijgt de verantwoordelijkheid over gans het boekhoudproces:
- het inboeken van de aankoopfacturen en versturen van de verkoopfacturen
- het verwerken van de financiële dagboeken
- de financiële verrichtingen van de verschillende vennootschappen
- het klaarzetten van de intercompany facturatie
- het indienen van allerhande aangiftes (BTW-aangifte, Intrastat, mestbank,...)
- en de financiële rapportering
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt ervaring met boekhoudkundige taken of een bachelor diploma accountancy en fiscaliteit
- Je bent nauwkeurig en kritisch en werkt steeds georganiseerd en oplossingsgericht
- Je bent klantvriendelijk en je hebt een positieve houding
- Open en eerlijke communicatie draag je hoog in het vaandel
- Je werkt nauw en correct samen met collega's
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat mag je verwachten:
- Aantrekkelijk loonpakket met maaltijdcheques en groepsverzekering
- Jouw uurrooster is bespreekbaar bij opstart
- 1 weekje collectief verlof met kerst, de rest van het verlof is vrij te kiezen
- happy friday momenten, teambuilding, nieuwjaarsbbq, eindejaarsdrink,...
- vlot bereikbaar bedrijf
- toegankelijke werkgever die tussen zijn mensen werkt
- Ruimte voor initiatief en begeleiding
- Je komt terecht bij een groothandel in akkerbouwproducten en veevoerders met een groot en divers aanbod aan kwalitatieve producten en advies op maat!
- Een familiaal en financieel sterk bedrijf waar open en eerlijke communicatie centraal staan en het toegestaan in om te lachen op het werk!