Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als account manager ziet je opstart er zo uit
- Je start alvast met een intensief opleidingstraject om het product goed te leren kennen, dit krijg je door de collega's en de zaakvoerder.
- Je werkt samen met bestaande klanten, van kleine voedingsbedrijven, tot betoncentrales. Op termijn worden deze alleen
- na het opmeten en de technische inschatting maak je de offertes op en haal je de deal binnen
- opvolgen van de interne productie, alles wordt intern gemaakt.
- na 6 maanden word je betrokken in het service systeem. Dit is 1/4 weekends. Dit is allemaal van op afstand te regelen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt al commerciële ervaring en hebt technische affiniteit. Die kan je gehaald hebben uit een technische opleiding of ervaring met een technisch product.
- Je hebt geen schrik om met klanten in gesprek te gaan en je handen vuil te maken om bijvoorbeeld opmetingen te doen.
- Je hebt een master denkniveau om producten snel te leren kennen. Bij de klanten sta je ook vaak in contact met het intern ingenieursteam.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Bruto verloning op maat van jouw ervaring
- Dit behoort tot je loonpakket:
- wagen +laadkaart
- Netto onkostenvergoeding
- Maaltijdcheques van € 8/gewerkte dag
- CAO 90 bonus
- Intensief opleidingstraject met de zaakvoerder, er heerst een heel horizontale structuur en open communicatie.
- Doorgroeimogelijkheden op vlak van verantwoordelijkheid en klantenportefeuille. Je gaat op termijn ook op prospectie en komt in contact met grote klanten.
- Je komt terecht in een groeiende KMO die actief is in interne transsport systemen en transsport banden. In hun eigen atelier worden deze op maat gemaakt en door de eigen techniekers geplaatst. Ze zijn actief in West- en Oost-Vlaanderen bij zowel kleinere bedrijven tot grote multinationals.