Je zorgt voor een efficiënt voorraadbeheer om een uitstekende leverbetrouwbaarheid te garanderen.
Je zorgt voor een correcte herbevoorrading volgens verbruiksrapporten en bestellingen van klanten
Je bouwt mee aan doeltreffend bestelproces voortvloeiend uit de behoefteplanning.
Je behandelt kwaliteitsklachten en de retourflows efficiënt en accuraat.
Je behartigt het retourproces tussen onze shops / distributiecentrum en de leveranciers
Je aankopen zijn correct geregistreerd en opgevolgd
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je beschikt over een Bachelor in Supply Chain Management of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een aankoopfunctie, bij voorkeur in een proces gestuurde organisatie waar flexibiliteit en customer experience centraal staan.
Je bent vertrouwd met procesoptimalisatie en rapportering.
Je kan vlot overweg met SLIM4 of een gelijkaardig stockbeheer programma.
Uitstekende kennis van het Nederlands. Bijkomende kennis zowel geschreven als gesproken van Frans en Engels is aangewezen.
Je bent een Excel-wizard. Kennis van BI is een plus.
Jouw analytisch denkvermogen zorgt dat je snel verbanden kan leggen en oplossingsgericht handelt.
Je bent klantgericht en bezit commerciële feeling.
Je bent een sterke communicator, zowel met interne stakeholders (finance, IT, sales, product marketing en logistics) als met diverse externe partijen.
Je bent een teamspeler die graag initiatief neemt.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een tof team met collegiale sfeer
Ruimte voor initiatief
Maaltijdcheques 6 euro
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Laptop
Mogelijkheid tot thuiswerk (tot 2 dagen per week)
teambuilding
cadeau met Pasen en Sinterklaas
fit team die allerlei uitdagingen lanceert van gezond koken tot sport over de middag
Onze klant biedt een totaal concept aan veiligheidsartikelen, gaande van handbescherming, voetbescherming, veiligheidskledij, gezichtsbescherming alsook gehoor, hoofd en ademhalingsbescherming.