In een team van vier behandel je inkomende supporttickets van klanten die gebruikmaken van jullie IT-diensten.
Je zorgt voor de oplossing, bijbehorende communicatie en documentatie.
Dit doe je volledig op afstand vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf.
De vragen gaan over onderwerpen zoals netwerken, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Windows Server & Client, en VMware.
Je werkt op een 2nd line niveau en krijgt tickets binnen via de interne monitoringtool, e-mail of telefoon.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een mooie ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie
Je beschikt over een graduaat IT
Je bent communicatief en hebt geen schrik om klanten te woord te staan
Je kan je verplaatsten naar Waregem
Je hebt een sterke basiskennis in IT, specifiek voor infrastructuur
Je bent een enthousiaste werknemer die zijn engagement wil tonen voor zijn werkgever
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een brutoloon dat kan oplopen tot 3500 bruto, auto bespreekbaar
Maaltijdcheques
Ecocheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
GSM
Laptop
2 dagen thuiswerk na inwerkperiode
Interne opleidingen om extra kennis op te doen
Dit bedrijf is een IT-service partner voor zowel infrastructuur als software. Met klanten in West- en Oost-Vlaanderen zijn ze een vertrouwde partner om de 'last' die IT soms kan zijn weg te nemen. Een groeiende bedrijf met een mooi hoofdgebouw, tal van leuke activiteiten en een hoge anciƫnniteit. Kortom, een fijn bedrijf om voor te werken met tal van kansen om te groeien!